עולם הציפורניים

תגידי שלום למכחול מלוכלך: איך לנקות את מכחול האקריל?

תגידי שלום למכחול מלוכלך איך לנקות את מכחול האקריל

האם יש דבר מתסכל יותר מאשר להרים מכחול אקריל מלוכלך וקשה כשאת יושבת מול הלקוחה ובאה להתחיל לה מילוי?

אנחנו בפריז ניילס מבינים את החשיבות של כלים נקיים לעבודה טובה ובזכות מכחול נקי הנחת חומר בצורה נכונה. לכן אנחנו כאן כדי להדריך אותך בתהליך החשוב של שמירה על המכחול אקריל שלך! תגידי שלום לשעיר מכחול מלוכלך ופגום, ותראי כמה האקריל מתפסל לך טוב יותר.

בואי גלי את הטיפים הטובים ביותר לבחירת מכחול אקריל שיתאים לך, ניקוי נכון ושמירה על אורך חיים של המכחול. אנחנו בפריז ניילס נשתף אותך בעצות יקרות ערך לגבי אחסון המכחול ושמירה לאחר יום העבודה, כדי להבטיח לך מכחול נקי למילוי או בניה באקריל ביום העבודה של מחר.

סוגי מכחולי אקריל

מכחולי אקריל מגיעים במגוון צורות, גדלים וסוגי שיער, שכל אחת מהן נועדה להתאים לטכניקות ספציפיות לבניית ציפורניים. הבנת ההבדלים בין סוגי המכחולים השונים והמריחה המיועדת להן חשובה בשביל להגיע לתוצאה מקצועית ואיכותית בעבודה.

שיער טבעי לעומת סנתטי

מכחול לאקריל כולל בדרך כלל שיער טבעי או סינתטי. שיער טבעי, העשוי בדרך כלל משיער קולינסקי סייבל או סייבל אדום, יתנו לך הרגשה של מריחה חלקה של האקריל ושליטה מדויקת. שיער סינתטי, לעומת זאת, עשוי בדרך כלל מניילון או טקלון חזקים יותר מול אקריל וממיסי ניקוי.

צורות המכחול

ישנן מספר צורות מכחול עיקריות המשמשות לבניה באקריל, הכולל מכחולים עגולים, שטוחים ומכחולים עם שפיץ. מכחולים עם מבנה מעוגל יוצר סגירה מושלמת של חומר האקריל באזור הצמיחה, מנמיך את החומר בזכות מבנה עגול של המכחול. מכחולים עם מבנה שטוח מאפשר משיכה של הכדור אקריל אחד על כל אורך הציפורן לציפורניים ארוכות יותר , מכחול עם מבנה שפיץ, לעומת זאת, אידיאלי למתחילות בתחום ולכדורים קטנים יותר בזכות השפיץ של המכחול הנכנס למקומות הצרים ביותר בציפורן.

גדלי מכחולים

מכחולי אקריל המיועדים לבניית ציפורניים מגיעים החל ממידה 6 ועד מידה 12 ואפילו יותר. באמריקה משתמשים במכחולי אקריל במידות 20 ו- 22!  מידות קטנות כמו מידה 6 או אפילו 4 יתאימו לפיסול פרחים על הציפורניים בזכות מבנה המכחול הקטן. ואילו מידות גבוהות יותר יתאימו לבניית ציפורניים.
כדי ליצור בניה או מילוי ברמה גבוהה חשוב לבחור מכחול עם שיער טבעי, צורה המתאימה לסוג העבודה ומידה המתאימה גם היא לסוג העבודה, השילוב הנכון של סוג השיער, צורת המכחול וגודל יכול לשפר משמעותית את העבודה והתוצאה של בניית הציפורניים באקריל שאת בונה.

ניקוי בממיסים לתחזוקת מכחולי אקריל

תחזוקה נכונה של מכחול אקריל חשובה לבניית ציפורניים באקריל. אחד השלבים המרכזיים בשמירה על מכחולי אקריל הוא שימוש בתמיסת ניקוי מתאימה. בחלק זה נדון בתמיסות ניקוי פופולריות ויעילות למכחולי האקריל, כגון אצטון, מונומר ומנקה מברשות, יחד עם החשיבות של שימוש בשיטות ניקוי נכונות כדי להימנע מפגיעה במכחולים.
אצטון – הוא ממיס נפוץ לניקוי מכחולי אקריל. יעיל בפירוק של גושי אקריל, ומאפשר לך לנקות את השיער ביסודיות. עם זאת, חשוב להשתמש באצטון רק במידה והמכחול ספח המון אקריל על שערותיו ואינו מתנקה כלל, שכן חשיפה מוגזמת לאצטון עלולה לפגוע בשיער המכחול לאורך זמן. בנוסף, תמיד תשטפי את המכחול במים לאחר השימוש באצטון כדי להוריד את שאריות הממיס.
מונומר – ממיס ניקוי נפוץ נוסף, הוא אותו נוזל שמשתמשים לבניה או מילוי באקריל. הנוזל יכול לעזור להמיס כל הצטברות אקריל על המכחולים, ומאפשר לך לשמור על מצבן. מונומר הוא פחות אגרסיבי מאשר אצטון, אבל את עדיין צריכה לדאוג לא לשכוח את המכחול בנוזל לאורך שעות ארוכות, חשיפה מתמשכת עלולה לגרום נזק.
מנקה מברשות – הוא פתרון ניקוי מיוחד שתוכנן במיוחד עבור מכחולי אקריל. חומרי ניקוי אלה נועדו להסיר שאריות של חלקיקים של אקריל מבלי לגרום נזק לשיער. השימוש בחומר ניקוי כזה מומלץ מאוד.

חשוב לדעת: שיטות ניקוי לא נכונות עלולות להוביל לנזק למכחול אקריל ולהשפיע על הרמת כדור והנחת האקריל שלך. כדי למנוע זאת, תמיד תנקי לפי הכללים את המכחול שלך, הקפדי לא להפוך את ידית המברשת או כדי לא לגרום לממיס לרדת אל הדבק של שערות המכחול, ולשטוף היטב את הממיס לאחר הניקוי. בחלק הבא נחקור את הטיפים לייבוש נכון למכחול אקריל, כך שתוכלי להאריך עוד יותר את תוחלת החיים שלהם ולשמור עליהם.

טיפים לייבוש נכון למכחול אקריל

כחובבת ציפורניים נלהבת או טכנאית ציפורניים, אי אפשר להפריז בחשיבות של שמירה על מכחול האקריל שלך במצב מעולה. טיפים לייבוש נכון ממלא תפקיד מכריע בשמירה על הצורה, המרקם ותוחלת החיים של המכחול שלך. חלק זה ידון בשיטות העיקריות לייבוש יעיל של מכחול האקריל ויזהה טעויות נפוצות שעלולות להוביל לנזק למברשת.

ניקוי

ניקוי זאת הדרך הפשוטה לשמור על המכחול שלך. בעזרת מטלית או מגבת נייר ללא סיבים, לחצי בעדינות את המכחול על פני הפד או נייר המניקור כדי לספוג את תמיסת הניקוי מבלי לפגוע בשיער המכחול. אין לשפשף את שערות המכחול, שכן הדבר עלול לגרום לשיער לאבד את צורתו או לגרום לו לנזק.

עיצוב מחדש של השיער

לאחר ניקוי המכחול, חשוב לעצב מחדש את השיער כשהוא עדיין לח. צובטים את שיער המכחול בין האגודל לאצבע, מעצבים אותו בעדינות בחזרה לצורתו המקורית. תהליך זה יבטיח כי השיער יישאר במצב טוב והמנע התעוותות של שיער המכחול , אשר יפריע במהלך העבודה.

ייבוש אוויר במצב אופקי

להניח את מכחול אקריל שלך להתייבש באוויר במצב אופקי היא דרך בטוחה ויעילה. הקפידי להניח את המכחול על משטח נקי ושטוח כאשר השיער מורם באויר מעט מהשוליים. זה מבטיח שהשערות יתייבשו באופן טבעי מבלי לגעת במשטחים, וכך נשמור על צורתם ונמנע נזק.

הימנעי מטעויות נפוצות אלה

ישנן מספר טעויות נפוצות שעליכן להיות מודעות אליהן בעת ייבוש מכחולי האקריל. ייבוש מכחול הפוך עשוי להרגיש כמו רעיון חכם, אבל כוח הכבידה יכול לגרום למים או לתמיסת ניקוי לחלחל לתוך הדבק של המכחול, מה שעלול לשחרר את הדבק ולגרום לשיער המכחול לנשור. טעות נוספת שיש להימנע ממנה היא ייבוש המכחול באור שמש ישיר או תחת מקור חום כלשהו. חשיפה לחום קיצוני עלולה לעקם או להמיס את השיער, ולפגוע במכחול לצמיתות.
על ידי  ייבוש נכון, את שומרת על אורך החיים של המכחול אקריל. לא רק שהעבודה באקריל שלך תשתפר פלאים, אלא זה גם יחסוך לך כסף בטווח הארוך על ידי הפחתת הצורך בהחלפת מכחולים באופן תמידי. זכרי, טיפול נכון במכחול יחסוך לך כסף וישדרג לך את העבודה.

עצות לאחסון ותיקון מכחולים שנפגמו

אחסון וארגון נכון של המברשות האקריליות שלכם חיוני לשמירה על הביצועים שלהן ולהארכת חייהן. על ידי הקפדה על אחסון וטיפול בטוח במברשות, תוכלי למנוע נזקים מיותרים ולהבטיח שימוש יעיל ומדויק באומנות הציפורניים. הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לאחסן ולשחזר את המברשות שלכם לקבלת תוצאות מיטביות.

ארגון מכחולים במעמד למכחולים

שמרי על המכחול מופרד ומוגן באמצעות מעמד למכחולים שמיועד במיוחד לצורך ארגון ואחסון מכחולי אקריל. לממעמדים אלה יש לעתים קרובות חריצים או תאים נפרדים לכל מכחול, מה שמונע מהם לבוא במגע זה עם זה או עם מזהמים כלשהם. הם גם עוזרים לשמור על צורת השיער שלמה ולמנוע פגיעה בשיער.

ודאי שאזורי האחסון נקיים ונקיים מזיהומים

יש לאחסן את המכחולים בסביבה נקייה ונטולת אבק כדי למנוע זיהום או נזק. הקפדי לנקות באופן קבוע את המעמד, כדי למנוע הצטברות של לכלוך, שעלול להפריע בלקיחת כדור אקריל והנחתו.

תיקון מכחולים פגומים ומעוותים

אם המכחולים שלך נפגמו, יש דרכים להחזיר אותם למצבן המקורי. אפשרות אחת היא להשתמש במשחזר מברשות מיוחד או בשמן הזנה או מרכך קוטיקולה, שיכול לעזור לעצב מחדש את השערות ולהסיר שאריות אקריליק מיובשות. לאחר מכן עטפי בניילון נצמד עם השמן הזנה או המרכך והצמידי עם הניילון חזק לשיער המכחול והכניסי למקפיא לכמה ימים. אל תשכחי להודות לנו 😉
לסיכום, אחסון ותיקון נכון של מכחולי אקריל הוא משימה סופר חשובה לשמירה על עבודה באקריל, הנחת חומר ופיסול האקריל בצורה מקצועית ונכונה.

שאלות נפוצות: טיפול ותחזוקה של מכחול אקריל

קבלי תשובות לשאלות נפוצות בנוגע לתחזוקה וניקוי של מכחול האקריל שלך, כדי להאריך את חיו של המכחול.

  • כל כמה זמן יש לנקות את המכחול אקריל?

    עדיף לנקות את המכחול אקריל לאחר כל שימוש כדי למנוע הצטברות של אקריל ולכלוך. ניקוי קבוע יעזור לשמור על הצורה של המכחול.
  • מדוע חשוב לעצב מחדש את שיער המכחול לאחר שהוא מתנקה?

    עיצוב מחדש של השיער מסייע לשמור על הצורה המקורית של המכחול. זה גם מונע מהשיער להתעוות, מה שיכול להשפיע על העבודה שלך.
  • מה ניתן לעשות אם שיער המכחול מתעוות?

    נשתמש בטיפ זהב שפריז ניילס חילקה לך במתנה והכניסי את המכחול למקפיא כפי שהסברנו בסעיפים הקודמים.
  • עד כמה חשוב לאחסן מכחול אקריל כראוי?

    אחסון נכון של המכחול חשוב לשמירה עליו, ללא אבק ומזהמים.
  • האם אפשר לנקות מכחול אקריל באלכוהול?

    לא מומלץ בכלל. האלכוהול מייבש את שיער המכחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *